میز و صندلی های حصیری
نوشته شده توسط : ساحل

بالکن پتانسیل زیاد فوقانی برای تزیین و عوض کردن حال و هوای اعضای خانواده دارد. میز و صندلی حصیری بالکن نیز یکتا از لوازم ضروری است که برای تزیین ایوان و ایوان منزل های آپارتمانی به آن بیچارگی داریم. متاسفانه بیشتر ما ایرانی ها از بالکن بعنوان انباری کاربرد می نماییم و تا حدی آنرا با وسایل گوناگون پر می کنیم که سایر حتی جا برای قدم قراردادن یا داخل بالکن نیز نداریم.

بهتر است حال که که تقریبا عید نوروز هستیم، در ساحل خانه تکانی، نگاهی هم به ایوان بیاندازیم و از پتانسیل بالقوه آن برای فرح بخش نمودن فضای حیات مان بهره‌گیری کنیم. خصوصا اکنون که که فصل بهار نزدیک است و چای خوردن در شب های خنک بهاری روی بالکن حسابی می چسبد.

مدل های شیک میز و صندلی حصیری ایوان در گونه ها چوبی و پلاستیکی
قرار دادن میز و صندلی یک طریق تند و ساده برای مرتب کردن بالکن است. بعضی ها که ایوان کوچکی دارند شدنی است قید استفاده از میز و صندلی را بزنند و شاید بخاطر همین موضوع کوچک بودن باشد که آنرا به حال خود خلاص کرده اند. اما مدل های جدید میز و صندلی حصیری ایوان نیز در اندازه های بسیار کوچک طراحی شده اند تا برای پیمان گیری در هر فضایی با هر اندازه ای مناسب باشند. همانطور که در پیوسته تماشا خواهید کرد این صندلی ها بقدری زیبا هستند که علاوه بر بالکن، می شود در تو خانه و اتاق نشیمن نیز از آنها استفاده کرد، خصوصا در فصل زمستان که کمتر از بالکن خانه کاربرد می شود.

صندلی های حصیری علاوه بر نی و گیاهان مختلف، از پلاستیک تقویت شده نیز ساخته می شود که طبیعتا قیمت ارزان تری نسبت به مدل های چوبی دارند. البته برخی صندلی های حصیری پلاستیکی از لحاظ کیفیت با مثال های چوبی قابل مقایسه هستند.

نظرتان در باره میز و صندلی تکی چیست؟ چنین مدل هایی برای بالکن هایی که جای کافی برای قرار دادن ست های چندنفره میز و صندلی ندارند زیاد عالی هستند. با مدل های تکی میز و صندلی حصیری بالکن، فضایی عالی برای نوشیدن چای و مطالعه در فضای آزاد و ساکت ایوان خواهید داشت.


39 مدل سبد میوه حصیری و پلاستیک جدید + خرید

ست میز و صندلی پایین را حتی در کوچکترین تراس ها هم جا می شود. صندلی تاشو کم جا بهره‌گیری بعنوان صندلی اپن طباخ خانه را هم دارند، بنابراین انتخابی هوشمندانه هستند زیرا با یک تیر دو اثر می زنید. در فصل های سرد که از ایوان بهره‌گیری نمی کنید، صندلی ها را به میز اپن منتقل می کنید و در فصل های گرم و معتدل مجدد به تراس می برید. میز حقیر و یکی این ست هم فضای کافی برای قرار دادن نوشیدنی و شیرینی جات فراهم می کند.

مدل های شیک میز و صندلی حصیری ایوان در انواع چوبی و پلاستیکی
در انتخاب میز و صندلی حصیری بالکن باید هوشمندانه عمل کنید لغایت با مدل های اشتباه، فضای بالکن را بهم ریخته و شلوغ پرتو ندهید. میز و صندلی باید حتی الامکان هم شکل گزینش شود که محیط‌ را هماهنگ و مرتب اثر دهد، بعلاوه به اندازه ای باشند که رفت و آمد گوشه ها-کناره ها آنها به سهولت اتمام بگیرد. این موضوع در بالکن های باریک و کوچک اهمیتی دو چندان پیدا می کند. شکل های ذیل مدلی را اثر می دهد که علاوه بر هارمونی زیاد بین میز و صندلی، چندکاربره نیز هست. میز جلو مبلی این صندلی ها هم قابلت ذخیر سازی داشته و هم از طبقات آن می شود بعنوان صندلی متمایز کاربرد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: